Služby cloudové podpory (CSS): nová, flexibilní nabídka technické podpory

 
 

Cloud Support Services (CSS)

Naše zcela nová sada plánů cloudových služeb podpory (CSS) je navržena tak, aby odpovídala vašim obchodním potřebám ohledně technické podpory. Ať už začínáte v cloudovém průmyslu, nebo chcete optimalizovat své služby pro stávající hybridní prostředí, můžeme vám pomoci s plánem podpory, který vyhovuje vám i vašim zákazníkům.

Podívejte se na naše video napravo a získejte více podrobností o našich plánech CSS a proveďte hodnocení, abyste zjistili, který plán je pro vás nejvhodnější.

Jedním z důvodů, proč si Ultima vybrala Tech Data jako svého preferovaného partnera Microsoft CSP, byla přidaná hodnota, kterou může Tech Data přinést, a zejména naše služby cloudové podpory 24/7. Podívejte se na video v banneru, kde se dozvíte více.

  • logoRGB_png.png

Shrnutí našich programů

VLASTNOSTI

Basic

Professional

Elite

IRT* SLA

4/8/12 hodin

1/2/4 hodin

1/2/4 hodin

Kdo může zadávat tickety

Partner

Partner

Partner a koncoví uživatelé

Přístup k podpoře

24/7

24/7

24/7

Správa incidentů

9:00–20:00 středoevropského času

24/7

24/7

Proces postupování incidentů Microsoftu

CSP Standard

Pokročilá podpora pro partnery

Prémiová podpora pro partnery

Pokrytí

Microsoft CSP Cloud

Microsoft CSP Cloud

Microsoft CSP Cloud, lokální*** a hybridní

Obchodní model a možnosti fakturace

Zdarma – součást všech licencí a předplatných Microsoft **

Paušální poplatek (měsíční předplatné) nebo balíček ticketů (jednorázová platba)

Víceúrovňový na základě míry využívání služeb (roční předplatné s měsíční fakturací)

Způsob komunikace

E-mail

E-mail, živý chat, telefon a ticketový nástroj

E-mail, živý chat, telefon a ticketový nástroj

Jazyk

Angličtina

Hlasové služby: Angličtina 24/7; španělština, francouzština, němčina pouze v pracovní době;
e-mail a živý chat:****

Všechny evropské jazyky 24/7*****

Hlasové služby: Angličtina 24/7; španělština, francouzština, němčina pouze v pracovní době;****

e-mail a živý chat: Všechny evropské jazyky 24/7*****

Přístup ke službám Microsoft Proactive

Ne

Ne

Ano

Možnost individuálních úprav

Ne

Ne

Ano

* Čas prvotní reakce
** Pro jakékoli licence Microsoft zakoupené od společnosti Tech Data
*** Příplatek
**** Pracovní doba je 9:00 - 18:00. Pouze telefon
***** Automatizovaný překlad pomocí nástroje Google Translator

Zkušenosti s cloudem

Stále si nejste jistí, jaký program odpovídá vašim potřebám? Vyplňte naše rychlé hodnocení a dozvíte se to!

Vyhodnotit

Více informací o službách, které nabízíme

Infografika

Stáhněte si grafické materiály, z kterých si uděláte rychlý a názorný přehled o našich CSS programech.

Stáhnout

Přehled údajů

Získejte podrobnější informace o našich CSS programech.

Další informace

Informace pro prodejce

Zjistěte, proč byste měli prodávat naše CSS programy.

Často kladené dotazy

Připravili jsme seznam užitečných otázek a odpovědí týkajících se našich nových CSS programů.

Další informace

Často kladené otázky

  • Je třeba být členem digitálních platforem společnosti Tech Data jako distributor cloudových služeb a zakoupit nejméně jeden cloudový produkt Microsoft CSP, jehož součástí je nárok na služby podpory ze strany společnosti Tech Data.

  • 24/7/365 technická podpora poskytovaná zkušenými inženýry, s vícejazyčnou podporou a vícekanálovým přístupem, možnost přímého přístupu koncovým zákazníkům. S méně než 1 hodinou počáteční doby odezvy (IRL) pro kritické problémy, správa eskalace a následné řešení s Microsoftem.

  • U existujících licencí či předplatných stačí vyplnit formulář s žádostí, abychom vám zavolali, nebo kontaktovat svého manažera pro péči o zákazníky Microsoft Cloud.

Zadat požadavek na podporu

Potřebujete technickou pomoc s cloudovým nebo hybridním prostředím?

Zadat technický případ