Vyberte si svoji cloudovou podporu CSS od TD SYNNEX

 
 

Cloud Support Services

Seriózní poskytování správných funkcí podpory nelze zcela vyřešit jedním univerzálním řešením. Proto spolupracujeme s našimi partnery na přizpůsobení služeb tak, aby odpovídaly potřebám jejich zákazníků a přístupu k datům, ať už on-premise, v cloudu či obojí.

S našimi službami cloudové podpory si můžete vybrat z široké škály základních a volitelných modulů služeb, což zajistí, že vy i vaši zákazníci budete platit pouze za to, co skutečně používáte.

 

  • Multi-channel partner and end user access
  • Nejvyšší prioritizace tiketů
  • Správa incidentů 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
  • Garantované smlouvy SLA s dobou počáteční odezvy
  • Vícejazyčná podpora
  • Neomezené cloudové tikety
  • Možnosti podpory on-premise a hybridního prostředí
  • Prémiová podpora pro  Partners L3 escalation path v případě potřeby

Elite Partner Program

Náš elitní partnerský program cloudových služeb je více než jen plán podpory. Díky flexibilní struktuře si můžete vybrat ty nejlepší možnosti pro jednotlivé zákazníky a dále přizpůsobit jejich balíček pomocí mnoha doplňků, které můžete kombinovat.

Mezi modulární doplňky patří:

  • Přímý přístup pro koncové zákazníky, který vás zbaví nutnosti zprostředkovávat požadavky zákazníků
  • Vlastní smlouvy SLA zkracují dobu počáteční odezvy na méně než 15 minut u kritických problémů
  • Slevy na TDSYNNEX Managed Services a TD SYNNEX Academy kompletní katalog

CSS Battlecard  CSS Support Team

Nejste si jisti, jaký plán je pro vás ten pravý? Porovnejte naše plány ZDE

Podejte žádost o podporu

Potřebujete technickou pomoc s cloudovým nebo hybridním prostředím?

Open a technical case

Frequently Asked Questions

Download